דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום עסקים בכל המדיות 

מאת    [ 07/02/2011 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 2079 פעמים ]

לעיתים נדמה שלכל מקום אליו אנו מביטים נוכל למצוא פרסומת, הפרסומות מקיפות אותנו בכל מקום בו אנו נמצאים, בין אם מדובר בצפייה בתוכנית טלוויזיה, בין אם מדובר בזמן הנסיעה ברכב או בזמן הטיול בשכונה, תמיד אבל תמיד קיימת איזו פרסומת בסביבה.
מטרת הפרסום הוא לגרות אותנו לרכוש מוצר או שירות מסוים, העידן המודרני מציע לנו שלל אטרקציות, שירותים ומוצרים שונים כך שהמלחמה על ליבו של הצרכן בעיצומה, הפרסומות הן כלי אפקטיבי המביא תועלת רבה לבעלי העסקים, הפרסומת מאפשרת לבעלי העסקים להגיע עד לצרכן בכל מקום בו הוא נמצא, בין ערוצי הפרסום הפופולאריים ניתן למצוא:

פרסום בטלוויזיה – שעת ערב ואתם יושבים מול הטלוויזיה וצופים בתוכנית האהובה עליכם, במצב אידיאלי הייתם מצפים לראות את התוכנית ברצף אחד אך כמובן שזה לא המצב, כיום כל כרבע שעה משודרות פרסומות, פרסומות אלו מציגות בפני הצופים מגוון רחב של מוצרים בעזרת סרטונים קצרים, ראוי לציין שמחיר הפרסום בטלוויזיה הינו מהגבוהים ביותר הקיימים ולכן רק חברות מבוססות ובעלות הון יכולות להרשות לעצמן את הפרסום במדיה זו.

פרסום ברדיו – ערוץ פרסום זה תופס את כולנו בזמן הנהיגה במכונית, היות ולא ניתן לצפות בשידור טלוויזיה בזמן הנהיגה משלבות תחנות הרדיו פרסומות בין המשדרים, פרסומות אלו קרויות גינג'לים והן לרוב יוצגו בצורת מוסיקה.

פרסום על שלטי חוצות – בודאי יצא לכם להבחין בזמן הנסיעה בכבישי העיר בשלטי ענק המתנוססים לצד הדרך, שיטת פרסום זו הפכה לפופולארית ביותר בשנים האחרונות והמלחמה על כל סנטימטר פנוי בצד הדרך היא קשה.

פרסום באינטרנט – מחקרים כבר קבעו שרשרת האינטרנט שינתה את הדרך בה אנו חיים, כיום אנו ניגשים לאינטרנט בכל פעם שאנו מחפשים תשובה לשאלה מסוימת או מחפשים שירות מסוים, בעלי עסקים היודעים להגיע ללקוחותיהם דרך רשת האינטרנט נהנים מעבודה רבה.
בעלי עסקים משקיעים בפרסום באינטרנט בעיקר בפרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק, הוצאה זו נכנסת היום בתחשיב החודישי של 80% מכלל העסקים בישראל.

פרסום בעיתון – העיתונים מהווים עדיין ערוץ פרסומי חזק המועדף על ידי בעלי עסקים רבים, מספר קוראי העיתון היומי נאמד במאות אלפים כך שכל מודעה המפורסמת בהם מקבלת חשיפה גדולה מאוד.

אביזרי פרסום – אביזרי פרסום הוא שם כולל לקבוצה של מוצרים בהם משתמשים בעלי עסקים על מנת למשוך את הלקוחות אליהם, בקבוצה זו ניתן למצוא את הפליירים, בלונים, כרטיסי ביקור, מחזיקי מפתחות ועוד פריטים רבים אחרים עליהם מתנוססים פרטי בית העסק או מבצעים שונים אותם הוא מציע.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב